Krizi navzdory se IAAF daří získávat nové partnery

Aktuality
středa 23. listopadu 2011
Rok 2009 údajně přinesl pro Mezinárodní asociaci atletických federací uspokojivé výsledky na poli marketingu i televizního krytí hlavních akcí.

V uplynulém roce uzavřela IAAF dvouletou smlouvu s nadnárodní společností Samsung a prodloužila dlouhodobé partnerství se Seiko do roku 2013. Co se týče televizního vysílání byla práva pro Evropu a Afriku prodána společnosti IEC Sport, v Asii byla prodloužena smlouva s japonskou TBS až do roku 2019. Když k tomu připočteme ještě dlouhodobé partnerstvím s marketingovou společností s celosvětovou působností Dentsu, dává to podle  IAAF dohromady dobré vyhlídky pro finanční zabezpečení. IAAF vloni též podle svých prohlášení úspěšně spustila nový komerční program pro přímou podporu kontinentálních, přičemž prvními partnery se staly Samsung a Adidas. 

Úspěchem nejen v rovině sportovní bylo pro IAAF i loňské MS v Berlíně. Na hlavní akci roku se podílelo sedm mezinárodních sponzorů a dva oficiální dodavatelé. Šampionát byl přenášen do 201 zemí a v pořadatelském Německu dosáhl rekordní sledovanosti.    

A ještě jedna aktivita IAAF se dočkala ocenění – anglická verze časopisu Spikes, který vychází třikrát ročně a atletičtí fanoušci z celého světa jej mohou bezplatně získat jen za cenu poštovného, získala dvě ocenění výročních International Consumer Publications Awards za nejlepší bezplatnou publikaci a pro nejlepšího vydavatele.  Současně s časopisem funguje internetová podoba spikesmag.com V letošním roce tvůrci plánují spustit americkou verzi Spikes.

Adam Pražák

Fotogalerie